msfilozof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben hiçbir site ismi vermedim sizde site ismi kullanmayın lütfen kimsenin sitesini eleştirmedim genel konuştum. Benim fikrim bende kalsın, siz aynen bu fikirlerinizle devam edin herkese teşekkürler konu kilitlensin.
Hocam buraya konu açmanızın tam olarak sebebi neydi acaba?
-Senin siten herkesinkinden iyi koçum
-Sana çok büyük haksızlık yapıyolar, google resmen hakkını yiyo
Tarzında cevaplar almak için mi yazdın yazıyı?
Yoksa gerçekten bu olayın sebebini merak edip değişik fikirleri öğrenmek için mi yazdın?
Eğer ki ikincisini düşünüp yazdım diyorsan verdiğin cevap biraz aykırı kaçıyor.