yunusemre beyin 4.şıktaki tesbitine kesinlikle katılıyorum.vb forum sistemimiz var ama bi türlü forum görünümünden çıkartamıyoruz.sisteminiz harika,emeğinize sağlık ama forumdan hiç olmazsa son konular veya mesajları çekebilecek bir sistemi de düşünseniz.
hayırlı satışlar,başarılar.