Konu
15 in Üstünde AdSense Hesabım vardı :(
02-01-2010, 16:40:30
#3
uFig
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben adsenseyi 2005 te kullanıyordum yanlış hatırlamıyorsam