s.a arkadaşlar
sitem geçenlerde hacklendi
elimde 1 ay öncesine ait bir yedek vardı...
hacklendiğinde hackli hali ile beraber bir yedek aldım ve 1 ay önceki almış olduğum yedeği yükledim..
ozmnki üye sayısı 440 idi hacklendiğinde 1020 idi
şimdi sorum şu eski dbden user,userfield,usertextfield tabloalrını dbye geçtim üyeler geldi ancak istatistiklerde hala 446 üye gösteriyor sayaçları güncelledim tabloları optimize ettim...
başka ne yapmam gerekiyor bulamadım acil yardım