Ben Alexa'nın hiç bir etkisi yoktur demedim ,Alexa'dan çok alexa'nın algoritmasında alexa'yı doğal yollardan yükseltmek için belirlenen kriterlerin Google için daha önemli olduğunu söyledim.
Ayrıca bloguma p*rno içerik de koyarım , sitede +18 içerik yoktur diye imzama yazarım , bu sizi alakadar etmez.