batinduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telekomda sabit numara zorunluluğu kalktı r10dan sabit telefonu olan pek kalmamıştır
Resmi bi haber midir , beni daha 4 gün önce türk telekomdan arayıp böyle birşeyin olmadığını belirttiler.

Kaynak gösterebilir misiniz ?