Konu
Bugün 4 Saat konuşmak herkese bedava.TurkTelekom
02-01-2010, 14:13:24
#4
DarksPrince
batinduz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Telekomda sabit numara zorunluluğu kalktı r10dan sabit telefonu olan pek kalmamıştır
Resmi bi haber midir , beni daha 4 gün önce türk telekomdan arayıp böyle birşeyin olmadığını belirttiler.
Kaynak gösterebilir misiniz ?