Konu
Bugün 4 Saat konuşmak herkese bedava.TurkTelekom
02-01-2010, 11:30:53
#2
batinduz
Üyeliği durduruldu
Telekomda sabit numara zorunluluğu kalktı r10dan sabit telefonu olan pek kalmamıştır