Konu
Havalar çok güzel gidiyor kış gelmiyecekmi
01-01-2010, 21:18:29
#17
TaGo
Yeni yıla Alaçatı'da girdik. Öğlen fırtına olmasa denize girecektik o kadar güzel bir hava vardı.
Ciddi ciddi küresel ısınma yüzünü gösteriyor diyebiliriz.