Arkadaşlar bende bu dolandırıcıların kurbanı oldum.
Facebook sayfasına video eklemeye karşılık para verecekti.Ayın 24'ünde başladım öteki ayın 24'ü geldiği zaman adam ortalarda görünmedi.Sonra sayfadan dolandırıcısın diye bir yazı yazdım adam direk online oldu ve parayı yolladığını iddaa etti.Kişi Almanya da oturuyor ve Ziraat bankası ile eft yaptığını söyledi.Aradan 1 hafta geçmesine rağmen para hesaba gelmedi.Kişi hala dekont var falan diyor ama bende yolla diyince yollayamıyorum gibisinden laflar ediyor.
2 gündürde online olmadı hiç.Şimdi ne yapabilirim miktar küçük ama dolandırıcılığın büyüğü küçüğü olmaz sonuçta.Kişinin adını soyadını biliyorum fikirlerinizi bekliyorum.