sanalmevzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sivas'ta havalar iyi şükür.
Şimdiye kedilerin filan donması lazımdı
ocak ortalarında bozar sivas'ta o da ben gelecem ya kesişn bozuk olur