Konu
Havalar çok güzel gidiyor kış gelmiyecekmi
01-01-2010, 14:57:30
#15
MBD
sanalmevzi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sivas'ta havalar iyi şükür.
Şimdiye kedilerin filan donması lazımdı
ocak ortalarında bozar sivas'ta o da ben gelecem ya kesişn bozuk olur