Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
U2 yazılımlarını araştırayım.
Windows 98'den XP'ye 2005'de geçtim. Windows 7' ye ne zaman geçerim hiç bilmiyorum. Birşey çalışıyorsa dokunmayı sevmiyorum.
Teşekkürler arkadaşlar. Yardımlarınız için saolun.