U2 yazılımlarını araştırayım.

Windows 98'den XP'ye 2005'de geçtim. Windows 7' ye ne zaman geçerim hiç bilmiyorum. Birşey çalışıyorsa dokunmayı sevmiyorum.

Teşekkürler arkadaşlar. Yardımlarınız için saolun.