Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim sigara 6 lira oldu vay be...

Devletimizin 2009 mali bütçe açığını dolduruyoruz yaşasın ülkeye hizmet etmek...
Anamızı aglattı bu devlet zam zam zam başka icraat yok.