şimdi canınıda sıktım sanırım ama yapacak bi şey kalıyor ya rockets 40 yada bi kilo tütün alıp sarma sigara...
Askerde denedim kolay sanma tütün sarmasını

Bide tütünü denk getirmek önemli her tütünde içilmez.
Usta parlıament sanırım sigaran , önceki zamdan önce bizde o meretten içiyorduk sonra yan sanayisi murattıya geçtik onuda sevmedim viceroy içiyorum ne yap et parlıamentten kurtul cebi bitiriyor 6 lira versen günde ayda 180 lira sadece sigaraya verirsin 4 lira versen 120 lira verirsin arada 60 lira karın olur ikiside aynı b0k zaten degişen bir farkı yok
Hesap olarak haklısın itiraz yok. 5 sene öncesine kadar ( asker deyken bıraktım ) kısa barlboro içiyodum sonra vaz gecilmezim kısa 2001 oldu onuda mahvettiler son 1 aydın yeniden kısa marlboro ya başladım. Sanırım en iyisi bırakmak yoksa gerçekten ciddi bütçe gidiyor en çok zoruma giden olayda bile bile kendim(zi) zehirliyor olmam(ız). Paramızla rezil oluyoruz aslında.