Konu -rep değilki yaptığım konuşmaya kısıtlama getirilmeye çalışılması bunun terbiyesini vermek içinde aklı sıra -rep kullanılması baksanki o şahış daha dün üye olmuştur ben 2007den beri nasıl konuşup nasıl konuşmayacağımı gayet iyi biliyorum, destek olan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum

konuya dönersek prlerimin hepsi düştü