Pagerank Güncellemesi... 31-12-2009 21:35:55 Gereksiz muhabbet olmuş.
Bunu verenin aile bireylerine saygılarımı ve sevgilerimi iteliyorum, pardon iletiyorum
Sizemi sorcam yaptığım muhabbetin gerekli yada gereksiz olduğunu.
bende önüme gelene -rep dağıtayım o zaman oh ne güzel canım sıkıldığında basayım -ye! yazı kalın değil font büyük olduğundan kalın görünüyor
al benden sana artı takma kafana. burada A dedin diye bile eksi rep verenler var.