Pagerank Güncellemesi... 31-12-2009 21:35:55 Gereksiz muhabbet olmuş.

Sizemi sorcam yaptığım muhabbetin gerekli yada gereksiz olduğunu.
bende önüme gelene -rep dağıtayım o zaman oh ne güzel canım sıkıldığında basayım -ye!

yazı kalın değil font büyük olduğundan kalın görünüyor