Sen r10 adına mı yazıyorsun biz şöyle yapmayız vs derken

Biz de r10' un müdavimlerindeniz. Buradaki konu bilgi verilmesi değil bu bilgiyi verirken kullanılan ifadedir. Sanki kötü niyetle host arıyormuşum gibi bir anlam çıkıyor eleştirilen şey o.
Bilgiye kimsenin diyecek bir şeyi olmaz. Ben open_basedir kapalı bir host arıyorum yazacağım ne için olduğunu da yazacağım sen altına sistemde bir kod çalıştırmak için şu bu yazacaksın şüphe uyandıracaksın. Bu şekilde olmaz.
Open_basedir böyle böyle işler de yapabilir dersin ona kimsenin lafı olmaz. Ama ifadeler düzgün olmalıdır.
Her neyse fazla uzadı bu muhabbet. Konu kilitlensin de gereksiz sözlere cevap vermek durumunda kalmayalım.
Ayrıca o bilgilendirme mesajlarınızı gidin doğru konunun altına yazın , alakasız başlıklara böyle yorumlar yapıp boş yere vaktini almayın insanların.