Kardeşim hemen savunmaya geçme önce oku

"bunu açık bırakmak istenilmesinin mantığı sistemde bir ortamı kullanmak olabilir, bu konuda php-güvenlik önerilerine mutlaka dikkat ederek servis vermenizi öneririm"

Burada benim isteğimin mantığı olarak hackleme amacım gibi bir durumdan bahsediliyor. Ben bunun mantığını yazmışım neden istediğimi daha bunun üzerine böyle yorumlar yapılması benim hakkımda şüphe uyandırır.

Ayrıca open_basedir' in ne olduğunu bilmeyene sen hostçu diyorsan sen diyorsundur biz tostçu deriz onlara.

İnsanlar hakkında yazdıklarınıza dikkat edin insanlar celallenmesinler.

Konu kilitlenirse memnun olurum.