Ben Türkiyede bu tür şeyleri tuzak olarak görüyorum. Benzer bir kitap almıştım parababası adında. Adına kitap demişler 3 5 sayfalık birşey yazmışlar yazım kurallarına bile uygun değil anlatılanların çoğu da hep bildindik şeyler. Düşünenlere kesinlikle önermem bir kaç kişiyi zengin edersiniz sizde paranızdan olursunuz.