Ben tüm sitelerimde kendi scriptimi kullanıyorum. Herbiri çokda iyi gidiyor. (farklı tema tipi ile)
bende sizin scriptinizini kullanmayı düşünüyorum yeni güncelleme gelmesi ile birlikte daha da güzel olur ama kaliteli bir şey olsun istyorum şu yönden
hit ne durumda kullanıp da hitsiz olan bir kaç site gördüm ama hitli pek fazla yok sanırım.