ademaktepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kalırsa alırız
Hocam biz usulen gece 00.00 a kadar bekleyelim Demesinler mesajı boşuna mı yazdın diye. Sonrasında domaini istediğin zaman devrederim sana.