yok kuzenim var tükcell den şaşmaz ona atıyom gine aaynı mesaj attıkdan sonra hemen kapıyordum bu sefer kapamadım ozmn fark ettim kontör gittiğini aylık yapim dedim tekraryapmışdım ama var dedi...