Azerbaycanlı ''Özüm'' Sanırım Konuyu Hortlattın
Konuyu Açan Kişi Zaten Forumdan Uzaklaştırılmış Bende Bütün Sayfaları Bütün Mesajları Tek Tek Okudum Konuyu Açan Kişi Dışındaki HERKES ''Kalite''sini Belli Etmiş Zaten...Yorumlara Katılmamak Elde Değil,Gerçekten Böyle İnsanları Gördükçe İnsanın İçi Bir Hoş Oluyor...Bravo r10 Sakinleri!..