fu4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne hek i bak yazmasini bile bilmiyorum aip suclama yapma lütfen tamamen seo ile alakali :P
yoksa r10 profilimedemi link kastim bak oda 2 olmus .)
hek i zülayhaha ulan ne adamsın