yok kardeşim böyle birşey 2 olarak bırakmış beni.. o değil tek rakibim olan site 3 aydır ama yalan değil 3 aydır kullanılmıyor tek bir mesaj yazan yok öle boş boş duruyor onu 1 den ikiye çıkarmış saçmalık ya google falan.. ve google mühendisleri ahmak bence.. hesapta dünyanın en zeki mühendisleri çalışıyor.. ee hani nerde? hacklinkle pr 6 oldu millet, biz backlink almadık die yerlerde dürünüyoz halen.