http adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
google bu yıl naptı yenı yıla ıcerek mı gırıyor herkese pr 6 okadar özgün bloguz alt sayfalara pr gelmıs su garıban web sıtecılerı bıraz sevındır google pasa
yok ya özgünlük yalanmış..

yahu o kadar uğraştım didindim türkiyede olmayan cep telefonu tanıtımlarını incelemelerini yaptım sayfalarca, google efendi sadece pr1 vermiş, yuh diyorum.

anca başlıklar okuyorum hiçbirşey yapmadan yok pr3 oldum pr5 oldum, google bile emekçiyi es geçiyor valla helal olsun başka diyecek birşey yok.

karar verdim ben de kendi site rank sistemimi yapıp kendime 10 verecem