Arkadaşlar PANİK yapmaya gerek yok.

Gidin uyuyun Yarın akşam ancak sonuçlanır.

Boşuna canınızı sıkıyorsunuz PRniz düştü yükseldi düştü yükseldi diye.

Yarın akşam herşey NET'leşir.

Hayırlı geceler. Hepimiz için hayırlısı olsun.

Saygılar...