ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha 2 ay olmadı gibi PR0'dan PR4 oldum valal iyi
sitemi özgün yapcam makale yazcam diye hırslanmamışmıydın o site için bahsediyorsun galiba özgünlük her zaman iyidir