sitemap var o genarator cok güzel ama kullanamıyorum
ayrıca sitendeki sitemapta
XML ayrıştırma hatası: eleman bulunamadı
Konum:
http://www.icindeki.com/sitemap.xml
Satır: 1, Sütun: 1:
^
o güya smf nin site haritası

ne yaptıysam hata verdi hocam... sen beni dinle ya zararlı çıkmazsın... GSİTECRAWLER ile oluştur... backlinkin varsa botlar geliyorsa anında listelenirsin...
http://www.icindeki.com/index.php?action=sitemap