Son sürümden sonra görmüşsünüzdür eminim benim gibi sizde buna gıcık olmuşsunuzdur bence bu uygulama çok saçma çok gereksiz birşey sil secenegi kaldırılmış onun yerine çöp ve istenmeyen eklenmiş önce çöpe göndereceksin sonra çöpten sileceksin birde bu istenmeyen secenegi nedir yahu ha çöp ha istenmeyen ikiside aynı görevi görüyor
Gönderilme tarihi 30.12.2009 at 17:41
süper
süper
xxx@hotmail.com
adem
1
OnaylaOnayı kaldır | Cevapla | Çabuk düzenle | Düzenle | İstenmeyen | Çöp