Konu
Satılık 6600
30-12-2009, 18:42:46
#5
BuRacK
Üyeliği durduruldu
webster99 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vay be zamanında 600 lira verip aldığım telefon
.Hala elimde duruyo.
Hayırlı satışlar.
onu satmasıda zor olur şimdi
sen 600 lira verip telefonu al sonra gelip 30 liraya satsınlar
adaletmi bu be
Teşekkür Ederim..