webster99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay be zamanında 600 lira verip aldığım telefon .Hala elimde duruyo.
Hayırlı satışlar.
onu satmasıda zor olur şimdi sen 600 lira verip telefonu al sonra gelip 30 liraya satsınlar adaletmi bu be
Teşekkür Ederim..