Konu
Şu ara dalgalanma yaşayan var mı?
30-12-2009, 17:52:20
#5
KenanCa
Geçiçi dalgalanma diye düşünüyorum herkes aynı sorunu yaşıyor son 10 gündür olan problemler genelleme olarak herkes bu durumdan şikayetci geçmiş olsun inş. en kısa zamanda düzelir siten.