üstad özetlemis.bende muzadiripim.adporta gectim biraz ordan biraz adsenseden biriktirmeye calısıyoruz. cok düstü birden adsense. nerdeyse 0.01 hepsi
yapacak birşey yok dostum ya türk firma kullanıp bu ay ödermi kaçarmı diye kafa yoracaksın yada az kazanıp adsense kullanacaksın malesef durum bu..