üstad özetlemis.bende muzadiripim.adporta gectim biraz ordan biraz adsenseden biriktirmeye calısıyoruz. cok düstü birden adsense. nerdeyse 0.01 hepsi
CeRaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapacak birşey yok dostum ya türk firma kullanıp bu ay ödermi kaçarmı diye kafa yoracaksın yada az kazanıp adsense kullanacaksın malesef durum bu..