dostum daha iyisi olmayan bir firmanın verdiği ücreti eleştirmek ne kadar mantıklı?
google'nın dengi bir firma olacak ki, bizimde google'nın verdiği parayı eleştirme hakkımız olsun.
böyle bir alternatif olmadığına göre..