benımde anlatmak ıstedıgm bu zaten. bu hamallıgı bırakmak lazım.. dedıgım gıbı aksam toplam gosterım 30.ooo olacak kazancda bes dolarcık... yazık ya valla yazık.. ama saglam adam gıbı calısan baska bı sıstemde yok! sorun bu. konusulması gerekende bu..