Ahmet121 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilgin için tşk ederim ama konumun altında yazan notu okumadınız sanırım.
Not:Post ile alakalı 15 ıtraderı olmayan arkadaslarımız lutfen teklif vermesin.
15 ıtrader altındakılere kimse iş vermezse bız 2 sene daha beklerız boyle ıtrader almak için herhalde forumdakılerden bırısı desın işimi aldı temız yapmadı dıye o zaman sılıcem bu uyeliği