Konu
Aralık Ayı Ödemeleri
30-12-2009, 12:55:45
#685
Kawasaki
Garanti hesapta bekledigmize degdi dogrusu bekledigimden 2tl küsür fazladan geldi elime kur yüksek tutulmuş herkese hayırlı olsun