Merhaba arkadaşlar,
Geçenlerde bir websitesi çalışması üzerindeydim. Domaini alıp gerekli nslere yönlendirdikten sonra gecikme olmasın diye o an adsense başvurusu yaptım. Siye henüz boştu. 3-4 saat içinde red yanıtı geldi - sitenin uygun olmadığına dair. Fakat düzenleyip tekrar başvurabileceğim söylenyordu. Daha sonra henüz satın almış olduğum köklü bir forum adresiyle başvuru yaptım bu seferde yazdığım adresin daha açıklayıcı olması gerektiği öne sürülerek tekrar 5-6 saat içerisinde reddedildi. Son başvurumda herşeyi düzgün bir şekilde yazıp gönderdim ve 2-3 gün geçmesine rağmen henüz bir yanıt gelmedi. Ne yapmamı önerirsiniz?
Teşekkürler,