valla fiyatlar iyide tek ip için 3 € eğer windows server 2008 standart kurdurursanız 4 € oluyor.
kısaca yuh diyoruz alkışlıyoruz 10 tane ip 30 € = 66tl gibi birşey.
hadi core i7 li orta seviye makina 150 tl ne güzel tam vps lik ama ipler....
birde almanca iyi olmalı.
enterprise sunucularda bari 8 ip vermişler hayret.