eviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum benim lisansımın güncelleme sürümü süresi dolduğu için 35$ istiyorlar. Updatesi dolmamış lisanslarda 35$ ödemene gerek yok.
Hımm anladım hocam fakat o kadar verecek param yok. Yinede Tesekkur ederım.