Hocam şimdi ödemesini almayanlar IBAN VE BIC numaralarını 15'inden sonra veya , Hiç onaylamayanlar mı ?? ??
Ben IBAN'ı 15'İnden sonra onayladım.Bu ay para eski hesabamı yatar yoksa yatmaz mı ?
LÜTFEN YANIT BEKLİYORUM...
yaaa LÜTFEN cevaplayın şu soruyu ya 15 gündür konu açtım cevap gelmedi

herkes kendini düşünüyor
