adam gibi 5000$ versin ha

vallahi çok güldüm, domain sana lazım ha o zaman neden açtın konuyu, biraz önce de para lazım diyordun. Nereden söylediysem sana Aaronun kim olduğunu, hemen çevirdin de çevirdin.
Neyse en azından konuyu okuyanlar anladı zaten senin alışveriş zihniyetini.
zihniyet derken?

alış var da verişi göremedim daha? para cukkaya domain torbaya,
ama r10da görebileceğimiz nadir ticaretlerden biri, önce satıp sonra ben bu paraya satmam demek, çok güldüm