Yolla bence adamın domainini şahsen ben olsam yollardım. Rapid bir ara 1800 puana pre açtırıyodu 3 lira ya mı ne satıyodum 2-3 kişi böyle para yollamış sonra bi baktım rapid sistemi eski haline dönmüş ben yinede insanlara 10 bin puan dan hesap açıp yollamıştım. Ticaret de biraz ahlak lazım, ben olsam kesin yollardım para da geldikten sonra..