arkadaslar gelısmıs raporlarda bır seçenek var

tarhi aralıgını seçin:

son odemeden itibaren - 15.12.2009

bu dedigi dogrumu yani ödemeyi daha yeni aldık 15inde almadıkki yoksa yanlışmı yazıyor orda

?