ASP kullanarak Dos Print yardımıyla yazıcıdan çıktı nasıl alabilirim ?
Normalde çıktı alınca evrak altına
http://localhost/evrak.asp?islem=kapanma şeklinde yazılar atıyor. Dos Printte öyle bir olay olmadığından tercih etmek istiyorum. Nasıl yapabilirim?