Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
önceden zaten böyle ayrı gayrı olmuyordu..iki aydır erken ve geç alanlar var..bu da arvato ve ireland olmasından kaynaklanıyor sanırım..ama tabi bunu seçme şansımız yok..acaba neye göre değişiyor bu..
bir de benim de önceden usa yazıyordu..geçen 2 ayda ödeme almamıştım zaten..bu ay ireland yazdı ve erken yattı bununla ilgili birşey yüksek ihtimalle