AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
www.yemeksepeti.com

illerdeki firmalarla anlaşılmış... aracı site sadece.. komisyon falan alıyor mu bilmiyorum ancak mükemmel bir sistem... kişiler için hem kolaylık.. firmalar için müşterilere ulaşma imkanı...

Projesiz 2XX - 4XX arası bence....
Zamanında bu sistemi test etmiştim, 3-5 kere pizza sipariş vermiştim. Aklımda böyle birşey yapmak vardı aslında ancak sonra vazgeçtim. Yapılmayacak iş değil gerçekten...