Hoş domaine benziyor, ederi var mı yok mu bilemem. Okunuşu güzel. Elinde tutup ileriye yatırım olabilir..
bende öyle dusunuyorum
Ne yapılabilir derken aklıma jubilesi olan futbolcularla ilgili bilgiler vs.video.
evet sagolun
Domain çok güzel xxxx tl eder düşüncesindeyim , satmak istedigin zaman pm at .
şuan düşünmüyorum hocam
xxxx'mi? Şaşırıyorum böyle yorumlara.. Benim kanaatim ediceği XX'dir.
Herkezin kendine göre projeleri olabilir bana kalırsada o fiyata gider çünkü öyle gereksiz domainlere çok paralar veren kişileri görüyoruz r10'da.