Utkukose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoş domaine benziyor, ederi var mı yok mu bilemem. Okunuşu güzel. Elinde tutup ileriye yatırım olabilir..
bende öyle dusunuyorum

XASIF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yapılabilir derken aklıma jubilesi olan futbolcularla ilgili bilgiler vs.video.
evet sagolun

Tukya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain çok güzel xxxx tl eder düşüncesindeyim , satmak istedigin zaman pm at .
şuan düşünmüyorum hocam

casso_72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xxxx'mi? Şaşırıyorum böyle yorumlara.. Benim kanaatim ediceği XX'dir.
Herkezin kendine göre projeleri olabilir bana kalırsada o fiyata gider çünkü öyle gereksiz domainlere çok paralar veren kişileri görüyoruz r10'da.