Konu
R10 Askerleri | Nerde Kac'a Kac Yaptınız ?
28-12-2009, 11:22:21
#18
Levent
ArneLd adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam O Benim Torun Falandır
Yeni Askerlerdense Eger Sen Bana Onun Bilgilerini PM At Ben Ona Orda Destek Olcak Birilerini Yönlendiriyim
Hee
Hemen gönderiyorum