Konu
Sizce şu sonuç normal mi?
28-12-2009, 09:09:27
#8
MaD
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
IBAN olayını ne zaman guncelledin orda bi uyar vermislerdi su tarihe yadar yapmazsanız odemeniz bir sonraki aya aktarılacaktır die oda 15 aralıktı gerci 2012 ye kadar IBAN kalktı ama yinede bilmiyorum